Branding

branding

Ξεκινήστε την επιχείρησή σας.

Το Branding αναφέρετε σε επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες, άτομα, καθώς και ιδέες. Αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο ένας πελάτης σκέφτεται και αισθάνεται για ένα προϊόν, μια υπηρεσία κ.λπ., αλλά και πώς θα θέλαμε να κοινοποιήσει αυτές τις πληροφορίες σε κάποιον άλλο.

Ο σχεδιασμός της επωνυμίας δεν απαιτεί πάντα αυστηρούς κανόνες όπως η εταιρική ταυτότητα (επωνυμία) και η συνεπής χρήση συμβόλων και εγχειριδίων δεν απαιτείται πάντα. Πρόκειται για τη συναισθηματική εμπειρία που θέλουμε να προκαλέσουμε στον παραλήπτη, καθώς και έναν τρόπο να τον συνδέσουμε με την εταιρεία, το προϊόν, τον ιστότοπο και ούτω καθεξής.

Το branding ρυθμίζει, οργανώνει και συντονίζει συναισθηματικά τη συμπεριφορά του κοινού απέναντι στο αντικείμενο που προωθείται. Εφαρμόζεται σε όλους τους κλάδους της γραφιστικής και του μάρκετινγκ, για παράδειγμα στον σχεδιασμό εκτύπωσης και στον σχεδιασμό δημοσίευσης.

Η διαφορά μεταξύ επωνυμίας και σχεδιασμού ταυτότητας επιχείρησης / εταιρικής ταυτότητας είναι ότι η πρώτη είναι μια εξωτερική (δημόσια) διαδικασία που ξεκινά από τον πελάτη, ενώ η δεύτερη αφορά τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση / εταιρεία τοποθετείται στην αγορά, για παράδειγμα μέσω ένα λογότυπο.

woman shopping
"Εξαιρετική ομάδα επαγγελματιών"Edery Luxury Condo
Read More
Είχαμε μια υπέροχη εμπειρία στη χρήση της υπηρεσίας τους, χαίρομαι που ζητήσαμε βοήθεια.

Κάντε το πραγματικότητα με ένα λογότυπο

Δημιουργήστε το λογότυπο που σας αρέσει σε λίγα λεπτά με τη βοήθεια των ειδικών μας! Απλώς πείτε μας το όνομα και τη βιομηχανία της επωνυμίας σας, επιλέξτε το στυλ που σας αρέσει και…  voila! Έχετε ένα λογότυπο!

Δεν έχετε ακόμα όνομα; Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε. Σας παρέχουμε μια λίστα ονομάτων για να διαλέξετε!

Στη συνέχεια, μπορείτε να φτιάξετε το λογότυπό σας σε εμάς για να είστε βέβαιοι ότι είναι τέλειο. Οι ειδικοί μας διασφαλίζουν ότι το λογότυπό σας είναι υψηλής ποιότητας, επαγγελματικό και μοναδικό για εσάς.

Δημιουργούμε μόνο εξαιρετικές επωνυμίες και ονόματα προϊόντων. Είτε είστε νεοσύστατη επιχείρηση που χρειάζετε επωνυμία, είτε μια καθιερωμένη επιχείρηση που θέλει αλλαγή ονόματος, είτε έχετε ένα προϊόν που δεν έχει όνομα, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

Παρέχουμε μια λίστα ονομάτων για την εταιρεία ή το προϊόν σας. Εξηγούμε επίσης γιατί πιστεύουμε ότι κάθε όνομα ταιριάζει στην επιχείρησή σας. Τα αποτελέσματα παραδίδονται εντός 2 ημερών και εάν δεν είστε ικανοποιημένοι άμεσα, αναπτύσσουμε ένα άλλο σύνολο 5 ονομάτων με βάση τα σχόλιά σας. Τέλεια, σωστά;

Επαγγελματική σχεδίαση συμβόλων, λέξεων, επιστολών, εμπορικών σημάτων και εμβλημάτων.

Η διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου στοχεύει στον προσδιορισμό οπτικά μιας επιχείρησης, μιας εταιρείας, ενός οργανισμού, ενός προϊόντος, ενός ατόμου κ.λπ. Μπορεί να είναι ένα σύμβολο, ένα λεκτικό σήμα, ένα γράμμα, ένα σήμα, ένα έμβλημα ή ένα σήμα συνδυασμού των παραπάνω ( π.χ. ένα λεκτικό σήμα με σύμβολο). Ένα λογότυπο δεν διαφημίζει απευθείας μια εταιρεία, ούτε θα μπορούσε να περιγράψει λεπτομερώς τι αφορά μια επιχείρηση. Δεν απεικονίζει αλλά μάλλον «συμβολίζει» και η επιτυχία του εξαρτάται κυρίως από το τι σημαίνει και όχι απαραίτητα από αυτό που απεικονίζει. Είναι ένα βασικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και, ως εκ τούτου, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μέρος αυτής, παρά μια εξωτερική οπτικοποίηση αποσυνδεμένη από το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας / της επιχείρησης.

Η έρευνα και ο σχεδιασμός ενός λογότυπου στοχεύει στην επικοινωνία με τον πιο άμεσο, απλό και σαφή τρόπο αυτό που θέλουμε να αναγνωρίσουμε έτσι ώστε να είναι (τουλάχιστον) αξέχαστο και μοναδικό. Όσον αφορά τον επαγγελματικό σχεδιασμό λογότυπου, το κόστος είναι γενικά συνεπές με την ποιότητα. Συχνά η δημιουργία ενός λογότυπου θεωρείται μια εύκολη και απλή διαδικασία, ενώ στην πραγματικότητα, είναι μια γραφιστική πειθαρχία που απαιτεί γνώση, εξειδίκευση, εξειδίκευση και εμπειρία. Η δημιουργία λογότυπου συχνά συγχέεται με το μαρκάρισμα.

Στο Switch Web Agency γνωρίζουμε ότι ο σχεδιασμός λογότυπου ακολουθεί μια επαγγελματική δραστηριότητα μακροπρόθεσμα και οι αποφάσεις σχεδιασμού απαιτούν έρευνα, μελέτη, διορατικότητα, τεχνογνωσία και ταλέντο. Πέρα από το δημιουργικό-συμβολικό μέρος στην οπτικοποίηση, η τεχνική αριστεία παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαδικασία: Είναι «όμορφο» αλλά είναι λειτουργικό; Εφαρμόζεται σε ετικέτα ή προϊόν; Είναι κατάλληλο για διαδικτυακή εφαρμογή; Είναι έτοιμο το σχέδιο εκτύπωσης; Μπορεί να αντέξει την κλιμάκωση; Πώς λειτουργεί σε φόντο; και τα λοιπά.

Εντυπωσιάστε τους ανθρώπους με On-Brand post κοινωνικών δικτύων.

Λάβετε δεκάδες πρότυπα σχεδίασης κοινωνικών δημοσιεύσεων, με βάση το λογότυπο και την επωνυμία σας, με την υπηρεσία κιτ κοινωνικών μέσων! Χρησιμοποιήστε τα για να σχεδιάσετε οτιδήποτε και να δημοσιεύσετε οπουδήποτε (Instagram, Facebook και άλλα!).

Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ να διατηρείτε μάρκα, κάθε φορά.

 

social media post

Design

Σχεδιασμός ταυτότητας επωνυμίας & εταιρική επικοινωνία.

Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ να διατηρείτε τις κατευθυντηριες γραμμές της μάρκας σας, κάθε φορά.

Ο σχεδιασμός ταυτότητας μάρκας είναι μια βασική διαδικασία για μια εικόνα της επιχείρησης και επισημαίνει τον τρόπο και τη μέθοδο που επικοινωνεί οπτικά την ύπαρξή της. Αφορά κυρίως τη συνολική ευαισθητοποίηση και συνέπεια της εικόνας που θέλει να δημιουργήσει μια επιχείρηση και όχι απαραίτητα με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Αποτελείται κυρίως από το επιχειρηματικό σύμβολο ή το λογότυπο, τα χρώματα και τις γραμματοσειρές που το αναγνωρίζουν καθώς και τις εφαρμογές τους.

Μερικές από τις εταιρικές / επιχειρηματικές εφαρμογές ταυτότητας είναι:

– Σχεδιασμός χαρτικών (επιστολόχαρτο, φάκελος, επαγγελματική κάρτα κ.λπ.).

– Σχεδιασμός ιστότοπου και εφαρμογών για κινητά.

– Σχεδιασμός σήμανσης.

– Προϊόντα και υπηρεσίες (κατάλογοι, συσκευασίες – ετικέτες κ.λπ.).

– Ρούχα προσωπικού (μπλουζάκια, στολές, αξεσουάρ κ.λπ.).

– Διαφήμιση και προώθηση (εκτύπωση, εκδόσεις, παρουσιάσεις κ.λπ.).

– Διακόσμηση (εσωτερικός, εξωτερικός, έπιπλα κ.λπ.).

– Σχεδιασμός εταιρικής δημοσίευσης.

Η έρευνα και ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας / επιχειρηματικής ταυτότητας στοχεύει στην πραγματοποίηση μιας «αυτο-παρουσίασης» μέσω ενός συμβολικού οπτικού κώδικα που απεικονίζει τον χαρακτήρα ενός έργου και πρέπει να εφαρμόζεται με συνέπεια και συνεχή λειτουργία σε κάθε κλάδο οπτικής επικοινωνίας. Πρέπει να είναι μοναδικό, άμεσα αναγνωρίσιμο, διαχρονικό και ευέλικτο μεταξύ των εφαρμογών του.

Η διαδικασία δημιουργίας ταυτότητας επωνυμίας σχετίζεται με την επωνυμία, αλλά διαφέρουν στο σημείο εκκίνησης, στην προσέγγιση σχεδιασμού και στους κανόνες εφαρμογής.

instagram post sample

Η δουλειά μας

Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς οι υπηρεσίες μας θα μπορούσαν να ωφελήσουν την εταιρεία ή την επωνυμία σας, ενημερώστε μας.

Δουλεύουμε για πελάτες σε όλο τον κόσμο: παγκόσμιο και τοπικό, μεγάλο νοικοκυριό
ονόματα και μικρές νεοσύστατες επιχειρήσεις, αμφισβητίες και ηγέτες. Είτε ένας μεγάλος σχεδιασμός επωνυμίας, εκκίνηση NPD ή απλές ενημερώσεις συσκευασίας

Η ρεαλιστική μας προσέγγιση έχει προσελκύσει μερικούς υπέροχους πελάτες, μεγάλους και μικρούς, παγκόσμιους και τοπικούς

Είμαστε περήφανοι που παραμένουμε
ευέλικτο, αναζωογονητικά ειλικρινές και πλήρως ανεξάρτητο!

Σχεδιασμός γραφικών προϊόντων

Ο σχεδιασμός του πακέτου περιλαμβάνει το σχεδιασμό ενός δοχείου (μπουκάλι, βάζο, κουτί, κουτί κ.λπ.) και τα γραφικά που το «τυλίγουν» (ετικέτες κ.λπ.). Δηλαδή, η έρευνα και ο σχεδιασμός της συνολικής εικόνας ενός προϊόντος.

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας-ετικέτας απαιτεί κάποιες σημαντικές δεξιότητες για έναν γραφίστα. Εκτός από τις δημιουργικές δεξιότητες, ένας σχεδιαστής πρέπει να γνωρίζει το κόστος του υλικού και να εκπαιδεύεται στις τεχνικές προδιαγραφές καθώς και στις τεχνικές εφαρμογής του. Απαιτεί γνώση τρισδιάστατου, βιομηχανικού σχεδιασμού, καθώς και εμπειρία σε μέσα και μεθόδους παραγωγής (τεμάχια, καλούπια, ετικέτες κ.λπ.). Ο σχεδιασμός μιας ετικέτας κρασιού ή ελαιολάδου για παράδειγμα (ακόμη και αν είναι ένα προκατασκευασμένο μπουκάλι) δεν ισχύει μόνο για ένα αυτοκόλλητο και ένα λογότυπο. Πρέπει να συμπεριλάβουμε διάφορες παραμέτρους στη διαδικασία σχεδιασμού, όπως η σύνθεση περιεχομένου (τρόφιμα, καλλυντικά κ.λπ.), η συμπεριφορά της περιτύλιξης στην παραμόρφωση του δοχείου, καθώς και το ίδιο το αντικείμενο στο περιβάλλον και σε άλλες ανταγωνιστικές μάρκες προϊόντων .

Ένας καταναλωτής αφιερώνει περίπου ένα δευτερόλεπτο για να «σαρώσει» ένα ράφι για να αγοράσει ή όχι ένα νέο προϊόν. Θα περάσει τον ίδιο χρόνο ψάχνοντας για ένα πακέτο που ήδη γνωρίζουν ή έχουν ενημερωθεί για την ύπαρξή του μέσω μιας διαφήμισης. Αντίστοιχα, θα αναγνωρίσουν ένα νέο προϊόν μιας υπάρχουσας μάρκας μέσω της οπτικής ταυτότητας που πιθανότατα θα συμπεριληφθεί στη συσκευασία – ετικέτα.

Ο σχεδιασμός πακέτων και ετικετών αφορά το περιεχόμενο, τον αγοραστή, τα υλικά, τον τόπο και την ώρα και πώς όλα αυτά ενορχηστρώνονται μαζί για να προσελκύσουν έναν καταναλωτή να προτιμήσει ένα προϊόν από ένα άλλο.

cow
milk cartoon boxes
cow staring

Επαγγελματικός σχεδιασμός εκτύπωσης

Ο σχεδιασμός εκτύπωσης εξακολουθεί να είναι ένας δημοφιλής και αποτελεσματικός παράγοντας στη διαφήμιση, αν και πολλές επιχειρήσεις σήμερα έχουν δίκιο να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη του σχεδιασμού ιστοσελίδων και των κοινωνικών μέσων. Ένα φυλλάδιο, ένα φυλλάδιο ή ένα φυλλάδιο μπορεί να υποστηρίξει μια καμπάνια, να συμμετάσχει σε μια επιτυχημένη επωνυμία και να εμπλουτίσει την εικόνα μιας επιχείρησης, ως μέρος της εταιρικής της ταυτότητας κ.λπ.

Σε πολλές περιπτώσεις, ο σχεδιασμός εκτύπωσης είναι μια διαδικασία που πρέπει να συμπεριληφθεί στη στρατηγική προώθησης και διαφήμισης μιας εταιρείας (τουριστικά, εμπορικά κ.λπ.) ή σε μια υπηρεσία, ένα προϊόν (τρόφιμα, καλλυντικά) κ.λπ.

Ο επαγγελματικός σχεδιασμός εκτύπωσης, εκτός από τη διαφημιστική του λειτουργία, είναι απαραίτητος όταν ο κύριος σκοπός του έχει να κάνει με τη χρηστικότητα και τις πληροφορίες, όπως: δημιουργία μενού για ένα εστιατόριο, σχεδίαση ενός ενημερωτικού φακέλου για ένα ξενοδοχείο, ανακοίνωση μιας κοινωνικής εκδήλωσης, σε σχεδιασμό δημοσίευσης, σε επαγγελματικά φύλλα εργασίας κ.λπ.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες που θα καθορίσουν την επικοινωνιακή επιτυχία του σχεδιασμού εκτύπωσης είναι: ποιότητα πληροφοριών, διάταξη και μορφή. Η διάταξη είναι η εισαγωγή της τυπογραφίας και των εικόνων και οι σχέσεις σχεδιασμού μεταξύ τους. Η μορφή είναι η φυσική παρουσία του αντικειμένου στο μέρος (μέγεθος, υλικό, πτυχές κ.λπ.). Μια δημιουργική διάταξη σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστη μορφή προσθέτει αξία σε ένα έργο. Τονίζουν το περιεχόμενο, βοηθούν στην απορρόφηση πληροφοριών και, τελικά, καθορίζουν την απάντηση του παραλήπτη.

Εξώφυλλο βιβλίου και σχεδιασμός διάταξης, σχεδιασμός πακέτου βιβλίων, σχεδιασμός δημοσίευσης στην απορρόφηση πληροφοριών και, τελικά, καθορίζει την απάντηση του παραλήπτη

Ο συντακτικός σχεδιασμός αναφέρεται στη δημιουργία ενός περιοδικού, μιας εφημερίδας, ενός ένθετου, κ.λπ. Περιλαμβάνει τη μορφή, τη διάταξη της σελίδας και τη σχεδίαση εξωφύλλου καθώς και τη σχεδίαση πακέτων σύμφωνα με τις απαιτήσεις της δημοσίευσης. Είναι μια σύνθεση κειμένων, εικόνων, εικονογραφήσεων και γραφημάτων με σκοπό την ενημέρωση, την ψυχαγωγία και την εκπαίδευση.

Ο συντακτικός σχεδιασμός θα μπορούσε επίσης να οριστεί ως “οπτική δημοσιογραφία”, αφού ο σχεδιαστής θα πρέπει να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία οργάνωσης και διαχείρισης των πληροφοριών, προκειμένου να τις υποστηρίζει και να κάνει την καλύτερη δυνατή διάταξη, ώστε η δημοσίευση να είναι αναγνωρίσιμη και επίσης προσαρμόσιμη στην υποομάδα πληροφοριών. Το έργο του γραφίστη προσφέρει πραγματικό περιεχόμενο και “χαρακτήρα” σε μια έκδοση.

Ο σχεδιασμός του βιβλίου δεν απαιτεί την ύπαρξη μιας επαναλαμβανόμενης οπτικής ταυτότητας, εκτός εάν είναι ένα βιβλίο σε μια σειρά. Για την πειθαρχία του σχεδιασμού του βιβλίου, ο γραφίστας χρησιμοποιεί τα ίδια εργαλεία όπως στο συντακτικό σχέδιο (πλέγματα, στήλες, αρχικές σελίδες, φύλλα στυλ κ.λπ.), αλλά η διαδικασία υλοποίησης είναι διαφορετική και ο σχεδιαστής πρέπει να ασχοληθεί με το περιεχόμενο χρησιμοποιώντας διαφορετική μεθοδολογία και αισθητική. . Ο σχεδιασμός εξωφύλλου βιβλίου θεωρείται απαραίτητος για την επιτυχία μιας έκδοσης. Εξίσου σημαντική θα πρέπει να είναι η διάταξη της σελίδας για τις πληροφορίες που εμφανίζονται στο σώμα ενός βιβλίου, η οποία συχνά παραμελείται και οδηγεί σε μια δυσάρεστη εμπειρία ανάγνωσης.

Η ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών τις τελευταίες δεκαετίες βρήκε εύφορο έδαφος στις εκδόσεις. Ο σχεδιασμός των ηλεκτρονικών εκδόσεων (ηλεκτρονικό βιβλίο, ηλεκτρονικό περιοδικό κ.λπ.) είναι ένα καθιερωμένο πεδίο στη γραφιστική που ισχύει είτε αυτόνομα είτε υποστηρικτικά για το σχεδιασμό εκτύπωσης. Οι ψηφιακές δημοσιεύσεις προσφέρουν καινοτόμα χαρακτηριστικά σε ένα έργο όπως εμπειρία χρήστη, διαδραστικότητα, συνδεσιμότητα κ.λπ.

magazines