Διαχείριση επιχειρήσεων
Παροχή στρατηγικών που λειτουργούν
Ανεξάρτητα από το είδος της εταιρείας που δραστηριοποιείτε, τις περιοχές στις οποίες έχετε παρουσία στο διαδίκτυο ή τους επιχειρηματικούς σας στόχους, θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επωνυμία σας στο διαδίκτυο. Προσφέρουμε ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών που σας επιτρέπουν να βελτιώσετε ολόκληρο το οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας: αξιολόγηση απόδοσης ιστότοπου, δημιουργία και εφαρμογή προσαρμοσμένων ψηφιακών στρατηγικών για μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνεργατών, καμπάνιες κοινωνικών μέσων και υποστήριξη και εκπαίδευση για webmastering. Ανεξάρτητα από το είδος της εταιρείας σας λειτουργήστε, τις περιοχές στις οποίες έχετε παρουσία στο διαδίκτυο ή τους επιχειρηματικούς στόχους που έχετε, θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επωνυμία σας στο διαδίκτυο. Προσφέρουμε ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών που σας επιτρέπουν να βελτιώσετε ολόκληρο το οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας: αξιολόγηση απόδοσης ιστότοπου, δημιουργία και εφαρμογή προσαρμοσμένων ψηφιακών στρατηγικών για μάρκετινγκ μέσω email και θυγατρικών, εκστρατείες κοινωνικών μέσων και υποστήριξη και εκπαίδευση για webmastering.
Εξερευνήστε
Τις λύσεις μας για διαχείρηση επιχείρησης απομακρυσμένα
Συμβουλευτικές υπηρεσίες
Οι πιστοποιημένοι ειδικοί μας παρέχουν προσαρμοσμένο έλεγχο κατά παραγγελία και προσφέρουν υποστήριξη για όλες τις προσπάθειές σας για το ηλεκτρονικό εμπόριο σε κάθε σημείο επαφής του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αναλύουμε τα αποτελέσματα που αποκτήθηκαν κατά την προηγούμενη περίοδο, καθορίζουμε επιτυχίες και αποτυχίες και αναπτύσσουμε ένα σχέδιο για μελλοντικές βελτιστοποιήσεις στα KPI σας σύμφωνα με αυτά τα αποτελέσματα.
Υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ
Τσεκ-απ υγείας και απόδοσης
Αξιολογούμε την εμπειρία που προσφέρετε στους πελάτες σας, καθώς και τα αποτελέσματα που δημιουργείτε από τις διαδικτυακές πωλήσεις σας. Εξετάζουμε τις υπάρχουσες τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αξιολογούμε τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Προσδιορίζοντας τις ακριβείς ανάγκες σας, θα προτείνουμε λύσεις και θα προσφέρουμε οποιαδήποτε εκπαίδευση απαραίτητη για να σας βοηθήσουμε να παραδώσετε ένα βελτιστοποιημένο ταξίδι χρήστη και να επιτύχετε καλύτερες μετατροπές στη διοχέτευση μάρκετινγκ.
Διαχείριση καταστήματος
Αποκτήστε πρόσβαση στη βαθιά εμπειρία και τους τεράστιους πόρους που διατίθενται από την ομάδα μας. Προσπαθώντας να κερδίσουμε και να ολοκληρώσουμε τους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους, δημιουργούμε ένα σχέδιο με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και την προώθηση των προϊόντων σας μέσω έξυπνων καμπανιών μάρκετινγκ – όλα με στόχο την ενίσχυση των πωλήσεων.
Εκπαίδευση στο οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου
Αξιοποιείτε πλήρως τις δυνατότητες της διαδικτυακής σας πλατφόρμας; Οι σύμβουλοι μας προσφέρουν εκπαίδευση στο Salesforce Commerce Cloud Business Manager σύμφωνα με τις ανάγκες, τις γνώσεις και τις καθημερινές σας λειτουργίες. Με επίκεντρο την από άκρη σε άκρη απόδοση του ιστότοπού σας, έχουμε αναπτύξει εκπαιδεύσεις κυρίως σε όλα τα ψηφιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιούσε ένας έμπορος, όπως ενδεικτικά το Google Analytics και το AdWords, ώστε να μπορείτε να είστε πλήρως προετοιμασμένοι για βελτιστοποίηση και αξιοποιήστε τις δυνατότητες της διαδικτυακής σας λύσης.
Διαχείριση κοινωνικών μέσων
Η διαχείριση κοινωνικών μέσων είναι η διαδικασία διαχείρισης της παρουσίας σας στο διαδίκτυο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter δημιουργώντας, δημοσιεύοντας και αναλύοντας το περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Επιπλέον, η διαχείριση κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση και αλληλεπίδραση με χρήστες κοινωνικών μέσων.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία, υπηρεσίες και διαχειριστές κοινωνικών μέσων για να επιβλέπετε τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων σας.
Τα κοινωνικά μέσα έχουν δημιουργήσει ένα άνευ προηγουμένου ευκαιρία για τις επιχειρήσεις στις μέρες μας. Σήμερα, η επιχείρησή σας μπορεί να ασχοληθεί απευθείας με τους πελάτες και τα οφέλη από αυτό είναι απεριόριστα! Δείτε παρακάτω μερικά από τα πακέτα διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρουμε καθώς και τι περιλαμβάνουν:
Η διαχείριση κοινωνικών μέσων είναι η διαδικασία διαχείρισης της παρουσίας σας στο διαδίκτυο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter δημιουργώντας, δημοσιεύοντας και αναλύοντας το περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Επιπλέον, η διαχείριση κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση και αλληλεπίδραση με χρήστες κοινωνικών μέσων.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία, υπηρεσίες και διαχειριστές κοινωνικών μέσων για να επιβλέπετε τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων σας.
Τα κοινωνικά μέσα έχουν δημιουργήσει ένα άνευ προηγουμένου ευκαιρία για μάρκες. Σήμερα, η επιχείρησή σας μπορεί να ασχοληθεί απευθείας με τους πελάτες και τα οφέλη από αυτό περιλαμβάνουν:
Ανακαλύπτοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους αγοραστές σας και πώς βλέπουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επωνυμία σας
αναπτύσσοντας μια ισχυρότερη πρόταση αξίας τοποθετώντας την επωνυμία σας εκεί έξω και δείχνοντας προοπτικές και πελάτες που σας ενδιαφέρουν
Μαζί, αυτά τα οφέλη βοηθούν επίσης τις κοινωνικά ενεργές μάρκες να δημιουργήσουν καλύτερες λύσεις.
Η διαχείριση των μέσων ενημέρωσης αγγίζει μια σειρά σημαντικών στοιχείων, όλα που αποτελούν μέρος μιας καλά δομημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η ανάρτηση post καλύπτει τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Συνδέστε τις τελείες μεταξύ της στρατηγικής κοινωνικών μέσων και των κοινωνικών μέσων διαχείριση. Θα μάθετε επίσης ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας λειτουργίας η καλή διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι και πώς να επιλέξετε σωστές πλατφόρμες για την επωνυμία σας. Τελικά, θα ανακαλύψουμε τη σημασία του προγραμματισμού και του προγραμματισμού περιεχομένου αποτελεσματικά για να διασφαλίσει ότι η επωνυμία σας αποκομίζει όλες τις πιθανές ανταμοιβές
από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όλα ξεκινούν απο τους πελάτες σας
Πίσω από κάθε επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ υπάρχει μια ομάδα μάρκετινγκ με πολύ σαφή και λεπτομερή κατανόηση του ποιοι είναι οι αγοραστές τους.
Ξέρουν ότι πρέπει να γνωρίζουμε πώς σκέφτονται οι πελάτες τους. Στην πραγματικότητα, αν δεν γνωρίζετε τους αγοραστές σας, δεν θα ξέρετε πώς να τους ζητήσετε.
Η κατανόηση των αγοραστών δεν είναι η παλιά. Πρέπει να προχωρήσετε πέρα από τα δημογραφικά στοιχεία και να αρχίσετε να εστιάζετε στην αξία των αγοραστών σας. Πρέπει να γνωρίζετε πώς νιώθουν για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και πώς αναμένουν ότι θα σας προσφέρει η λύση όταν δεσμευτούν για αυτήν.
Διαλέξτε την κατάλληλη πλατφόρμα για να προωθήσετε την επιχείρησή σας
Δεν αποδίδουν εξίσου καλά όλες οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Απευθύνονται σε διάφορες ηλικίες και ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, το TikTok είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη κοινωνική πλατφόρμα βασισμένη σε βίντεο. Το 41% των χρηστών είναι ηλικίας 16 έως 24 ετών. Παράγουν κωμικά σκίτσα, ηχογραφούν τραγουδώντας τραγούδια και άλλα.
Εάν είστε υπεύθυνος μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μια λογιστική λύση SaaS, είναι εύκολο να δείτε ότι το TikTok δεν είναι εκεί όπου πρέπει να αφιερώσετε χρόνο προσπαθώντας να αναπτύξετε την επωνυμία σας.
Από την άλλη πλευρά, το LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο κοινωνικών μέσων. Περισσότερα άτομα στρέφονται σε αυτήν για πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου της ηγετικής σκέψης. Η ανάπτυξη μιας σειράς ισχυρών, σε βάθος άρθρων σχετικά με κοινές προκλήσεις που βιώνουν οι αγοραστές σας θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και δυνητικά περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας.
Η επιλογή της σωστής πλατφόρμας είναι θέμα κατανόησης του είδους των χρηστών που προσελκύει κάθε πλατφόρμα.
Ο ευκολότερος τρόπος για να προσδιορίσετε εάν οι αγοραστές σας βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι να χρησιμοποιήσετε πληροφορίες που συλλέγονται από τα προσωπικά σας πρόσωπα και να έχετε πρόσβαση σε κάθε πλατφόρμα. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό και ξεκινήστε την αναζήτηση χρηστών, hashtag, ερωτήσεων και περιεχομένου που σχετίζεται με τον κλάδο σας.
Καθώς κάνετε αναζήτηση, συλλέξτε τα ευρήματά σας. Ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε μια υπόθεση για το αν πρέπει να επενδύσετε χρόνο στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχουν πολλοί χρήστες και ότι υπάρχει λίγο περιεχόμενο, μεταβείτε στην επόμενη πλατφόρμα.
Τι τύπο περιεχομένου θα παράγετε;
Το περιεχόμενο που θα παράγετε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ενημερώνεται από το ποιος είναι το κοινό σας και τι ενδιαφέρει.
Το 2015, ο Jeremy Miller έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο “Sticky Branding”. Σύμφωνα με τη Miller, μόνο το 3% της αγοράς σας είναι ενεργοί αγοραστές.
Η υπόλοιπη πισίνα αποτελείται από:
7% που μπορεί να χρειάζονται το προϊόν σας, αλλά δεν έχουν ξεκινήσει τις επιλογές αναζήτησης
30% που δεν έχουν επείγουσα επιθυμία να το αγοράσουν τώρα
30% που δεν έχουν ανάγκη και δεν ενδιαφέρονται για το μάρκετινγκ σας
30% που δεν είναι ο τέλειος πελάτης επειδή δεν ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας
Η κατανόηση των παραπάνω θα σας βοηθήσει να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου που καλύπτει τις καταστάσεις κάθε αγοραστή. Αυτό σημαίνει τη δημιουργία περιεχομένου που θα τους βοηθήσει να αλλάξουν από το 30% πώς δεν ενδιαφέρονται έως το 3% που είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Πόσο συχνά θα δημοσιεύετε και πόσο περιεχόμενο θα δημιουργείτε;
Αυτό είναι κάτι που αναρωτιούνται πολλοί άνθρωποι. Σε έναν τέλειο κόσμο, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε όσο περισσότερο περιεχόμενο επιλέγετε. Οι προϋπολογισμοί, ωστόσο, υπαγορεύουν πόσα πραγματικά μπορείτε να παράγετε και τελικά να μοιράζεστε. Επομένως, θα πρέπει να επιτύχετε μια ισορροπία μεταξύ του τι επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας και του πιο σημαντικό να μοιραστείτε με τους πελάτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το πρόγραμμα περιεχομένου σας θα γίνει ο οδικός χάρτης για το περιεχόμενο που πρόκειται να δημοσιευτεί και πότε. Η ύπαρξη ενός διευκολύνει επίσης την παραγωγή αποτελεσμάτων.
Θα πρέπει να περιλαμβάνει όλο το περιεχόμενο που θα μοιραστείτε στο κοινωνικό. Αυτό καλύπτει κάθε λογαριασμό, τύπο περιεχομένου, ημερομηνία και ώρα.
Οι περισσότερες εφαρμογές διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν λειτουργίες προγραμματισμού. Αυτό βελτιστοποιεί τη διαδικασία σχεδιασμού περιεχομένου γύρω από θέματα ή καμπάνιες και προγραμματίζει.
Για παράδειγμα, το Loomly προσφέρει ένα ημερολόγιο περιεχομένου. Σε εμφανίζει όλο το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων που θα δημοσιευτεί, πότε θα δημοσιευτεί και ποιος λογαριασμός κοινωνικής πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθεί.
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η αλληλεπίδραση με το κοινό σας, το οποίο είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της διαχείρισης των κοινωνικών μέσων.
Είναι μια ευκαιρία να έχετε άμεσες αλληλεπιδράσεις και να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προκλήσεις, τις ανάγκες και τις επιθυμίες που έχουν και πώς η επωνυμία σας, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπισή τους.
Αλλά η σύνδεση με το κοινό σας δεν αφορά μόνο δημοσκοπήσεις και έρευνες. Πρόκειται για την απάντηση ερωτήσεων, την παροχή χρήσιμων πληροφοριών και μερικές φορές την κλιμάκωση ερωτημάτων στο σωστό τμήμα για επίλυση.
Λίγα λόγια για την ανάπτυξη σας στις διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη. Πρέπει να είστε δημιουργικοί και να παράγετε αρκετά από αυτό με συνέπεια. Για παράδειγμα, εάν η επωνυμία σας είναι στο TikTok και στο Instagram, αλλά δυσκολεύεται να δημιουργήσει βίντεο όπου οι εικόνες είναι ευκολότερες, η προσπάθεια ανάπτυξης στο TikTok μπορεί να μην είναι μια αποτελεσματική προσέγγιση ή χρήση πόρων.
Αντίθετα, η εστίαση στο Instagram θα σας επιτρέψει να παράγετε περιεχόμενο αποτελεσματικά και να εξυπηρετείτε το κοινό σας πιο αποτελεσματικά. Το να παίζετε με τις δυνατότητές σας θα σας βοηθήσει επίσης να μοιραστείτε μια ισχυρότερη εμπειρία επωνυμίας, σε αντίθεση με τη διάδοση του προϋπολογισμού και των προσπαθειών σας, και ενδεχομένως να κάνετε την επωνυμία σας να φαίνεται ελκυστική.
Μόλις αρχίσετε να βλέπετε την επιτυχία σε μια πλατφόρμα, σκεφτείτε την ανάπτυξή σας στην επόμενη. Έχοντας βελτιώσει τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης περιεχομένου, θα είναι πιο εύκολο να διαχειριστείτε έναν επιπλέον λογαριασμό.
Η συνέπεια είναι το κλειδί
Αφού προσδιορίσετε τους τύπους περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε και πόσο συχνά, πρέπει να αναλάβετε δράση και να το κάνετε με συνέπεια. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός χώρος και οι πελάτες σας ασχολούνται με επωνυμίες που ανήκουν τόσο στον κλάδο σας όσο και σε άλλους, προσπαθώντας όλοι να πουλήσουν κάτι στους πελάτες σας.
Για να ξεχωρίσετε, θα πρέπει να δημοσιεύετε με συνέπεια περιεχόμενο για να είστε ενήμεροι. Κάτι τέτοιο υποστηρίζει επίσης τους αγοραστές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους να γίνουν ενεργοί και έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα με την επωνυμία σας.
Οι υπηρεσίες μας
Οι ειδικοί μας μπορούν να παρέχουν τη βέλτιστη λύση για τη διαχείριση λογαριασμών κοινωνικών μέσων. Καθίστε και παρακολουθήστε την αφοσίωση του λογαριασμού σας να αυξάνεται καθώς κερδίζετε όλο και περισσότερους Αληθινούς ακόλουθους κάθε μέρα. Χρησιμοποιώντας προηγμένες στρατηγικές μπορούμε να οδηγήσουμε πιθανούς πελάτες και να αυξήσουμε τη φήμη της επωνυμίας σας. Ο συνδυασμός αυτών των στρατηγικών με πληρωμένες διαφημίσεις θα φέρει ακόμη περισσότερους δυνητικούς πελάτες και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις. Έχουμε τις καλύτερες τιμές στην αγορά και μπορούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που να ταιριάζει με τις οδηγίες και τον χαρακτήρα της επωνυμίας σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και λάβετε την εξατομικευμένη εκτίμησή σας!